اهلا وسهلا بيك فى منتدى شباب اون لاين
يا قمر سجل
ومش هقولك بقى انا جامد والكلام ده خش وشوف

medo zaid



 
البوابهالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 صديق صادق صدوق مصدق يصدقك لو سكنت في صندقة‏

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
رباب
vib
vib
avatar

انثى

العمل/الترفيه : 21/7/1991
عدد المساهمات : 86
تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مُساهمةموضوع: صديق صادق صدوق مصدق يصدقك لو سكنت في صندقة‏   الخميس سبتمبر 24, 2009 1:40 pm

اختبارالصديق الحقيقي!!!!!!!...

هذا اختبار رهيب لاكتشاف الصديق الحقيقي...

ويعجبني بالأخص الجملة الأخيرة


أولاً:
-الصديق العادي, لما يزورك يتصرف كأنه ضيف لأول مرة عندك

-الصديق الحقيقي, يموون ويفتح ثلاجتك وياخذله علبة بيبسي لا وزيادة على كذا يصك باب الثلاجة برجله

ثانياً:
-الصديق العادي, ماعمره شافك تبكي

-الصديق الحقيقي, طفش من كثر ماشكيت له وبكيت له

ثالثاً:
-الصديق العادي, مايعرف اسم أبوك

-الصديق الحقيقي, تلاقي رقمه أبوك بجوال
رابعاً:
-الصديق العادي, يسولف معك عن مشاكلك وهمومك

-الصديق الحقيقي, يحاول يساعدك على حل مشاكلك وتخفيف همومك
خامساً:
-الصديق العادي, يثيره الفضول حول تاريخك العاطفي

-الصديق الحقيقي, حافظ تاريخك كله وماسك عليك أشيااء كثيره هههه

سادساً:
-الصديق العادي, يفكر أن الصداقة تنتهي بينكم بمجرد حصول مجادلة بينكما

-الصديق الحقيقي, يدق عليك بعد ماصار بينكم مشكلة أو التماس او حتى مطاقة
سابعاً:
-الصديق العادي, يتوقع منك إنك تكون موجود لخدمته دائما

-الصديق الحقيقي, موجود دائما لخدمتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zaid
Admin
avatar

ذكر

العمل/الترفيه : جامعى
عدد المساهمات : 201
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: صديق صادق صدوق مصدق يصدقك لو سكنت في صندقة‏   الخميس سبتمبر 24, 2009 1:46 pm

الاول لازم تعرفى صحبتك او تعرف صحبك وبعيدين المثل بيقول اعرف صحبك وعلم عليه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab-online.buygoo.net
دياسطي
مراقب
مراقب
avatar

العمل/الترفيه : طالب جامعي
عدد المساهمات : 155
تاريخ التسجيل : 08/09/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: صديق صادق صدوق مصدق يصدقك لو سكنت في صندقة‏   الخميس سبتمبر 24, 2009 4:16 pm

اى حد يحب الصداقه بينه وبين اصحابه تدوم
يعمل حاجه صغيرة اوى
معاهده اسمها معاهدة غوزو وريحوا

دي اسلم معاهدة للدوم العلاقه بين الاصحاب


دياسطي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab-online.buygoo.net
رباب
vib
vib
avatar

انثى

العمل/الترفيه : 21/7/1991
عدد المساهمات : 86
تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: صديق صادق صدوق مصدق يصدقك لو سكنت في صندقة‏   الخميس سبتمبر 24, 2009 4:18 pm

ههههههههههههه
ميرسى لمرورك يا دياسطى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
deshaelmagic
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر

عدد المساهمات : 562
تاريخ التسجيل : 02/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: صديق صادق صدوق مصدق يصدقك لو سكنت في صندقة‏   السبت سبتمبر 26, 2009 8:16 pm

دى لازم المعاهده دى يا دياسطى

هيا دى اللى بتحدد الصداقه

معاهده غزو وريحوا

احنا عملناه صح


ههههههههههههههه

شكرا رباب على الموضوع الجميل ده

_________________


الصداقة هي الوردة الوحيدة التي لا أشواك فيها ..

๏° ๏°๏°๏ ๏° ๏°๏°๏ ๏° ๏°๏°๏ ๏° ๏°๏°๏

الصداقة هي الوجه الاخر غير البراق للحب , ولكنه الوجه الذي لا يصدأ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soma
مشرف
مشرف
avatar

انثى

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 31/08/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: صديق صادق صدوق مصدق يصدقك لو سكنت في صندقة‏   الخميس أكتوبر 01, 2009 7:59 pm

شكرا على الموضوع الحلو ده وندش يسمع كلام دياسطى لان اجمل واثمن شى هو الصداقه والدليل على ذلك قول الرسول *المؤمن على دين خليله *
خليله اى صديقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
صديق صادق صدوق مصدق يصدقك لو سكنت في صندقة‏
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ஜ۩۞۩ஜ اونلاين للجميع ஜ۩۞۩ஜ :: ஜ۩ اون لاين عام ۩ஜ-
انتقل الى: